14 Aralık 2010 Salı

Yine Yeniden

Alışverişe düşkün her bayan gibi ben de yenilikleri yakından takip ederim. Ehh tabi internet 7/24 elimin altında bulunduğundan takip konusunda birçok kişiden eksiğim yok; fazlam vardır. :)

Türkiye'de sanal kartlar çıktığında ilk edinenlerden birisi bendim. Ardından bankalar sanal kredi kartlarını geliştirdiler ve ben yine ön saflarda yerimi aldım. İlk andan itibaren internetten alışverişlerimde sanal kredi kartı kullandığımdan hiçbir zaman çekinmeden alışveriş yapabildim. Genelde arkadaşlarım arasında bir siteyi ilk deneyenlerden birisi oldum. Şükür bir sorun da yaşamadan bugüne kadar geldim.

Bugün yine bloglar arasında dolanırken bir sitede benim yıllar öncesinde alışveriş yaptığım ancak sonrasında işlerimin yoğunluğu sebebiyle tamamen unuttuğum bir siteden bahsedildiğini gördüm. Sitemiz Deal Extreme Çok sevimli, değişik, orijinal ürünlerin bulunduğu bu siteden söylediğim kalem setinin halen duruduğunu gördüm. İşyerinde 5 yakın arkadaşız. Her birimize bir tane diyerek satın almıştım. İşte sevimli kalem setimiz buydu.

Şimdilerde yeniden keşfettiğim bu siteden yılbaşı için bir şeyler söyledim. Çin'de bulunan bu sitenin en güzel yanı ise siparişiniz 1 dolarlık dahi olsa kargo parası ödemiyor olmanız. Hemen sipariş vermek için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder