24 Aralık 2010 Cuma

Noel Baba Geldi

Veeee sonunda siparişlerim bir bir elime ulaşmaya başladı. Büyük bir merakla beklediğim, hani şurada anlattığım Çin'deki Lovely Shoes sitesinden istediğim ayakkabılarım; Mango'dan verdiğim siparişim; Kitapyurdu'ndan istediğim yeni kitaplarım geldi. Bir tek Dealextreme siparişim henüz ulaşmadı; ancak onun da kargoya verildiğine dair haberi geldi. Herhalde bugün yarın elimde olur.

Kitapyurdu zaten her daim kitaplarımı istediğim sitedir. Gayet sorunsuz ve hızlıca siparişim elime ulaşır. Bu sefer de yine öyle oldu. Okuyacak bir sürü yeni kitabım oldu. Birine başladım bile; biraz yavaş da olsa ilerliyor bakalım.

Sorunsuz ulaşan Mango siparişimde bazı ürünleri iade etmem gerekti. Eteğin zaten tek bir bedeni kalmıştı ve o beden esasında bana küçüktü ama yine de denemek için söylemiştim; doğal olarak olmadı ve iade etmek durumunda kaldım. Pantalonu ise üzerimde istediğim gibi durmadığıdan iade ettim. Ehhh bunların yerine bir elbise istedim; henüz gelmedi ama bakalım o asıl duracak üzerimde.

Büyük merakla beklenen Lovely shoes siparişine gelirsek; bir çok yerde söylendiği üzere kalitesiz değiller; ancak çok kaliteli de değiller. Bir sorun yaşamamak için istediğim ayakkabı gerçek deriydi; suni deriler çok kalitesiz durabiliyor; o nedenle derisinden yana bir problem yok. Ancak aynı şeyi astarı için söyleyemeyeceğim. Gayet özensiz yerleştirilmiş bir astar söz konusu. İşçiliğine gelirsek orta halli. Normalde de 35 giydiğimden sitedeki uyarılara aldırmadan 35 numara söylemiştim; küçük olmasını bırakın az da olsa büyük bile geldi. Sanırım bu ayakkabının kalıbı biraz büyük olduğundan öyle oldu çünkü arkadaşımın ayakkabısı normal oldu. Onunkinde de benzer bir durum söz konusu. Gelen ürünler hayal kırıklığı değil belki ama tatminkar da değil. Ancak ürünler çok ucuz olduğundan söylenebilir. Gelen ayakkabılardan hiç memnun kalmayanlar suni deri söylemişlerdir diye düşünüyorum. O nedenle sipariş verme niyetiniz varsa süet veya gerçek deri olanları ya da yazlık keten modelleri tercih edin. Ben beğendiğim iki ayakkabıyı daha söylemeyi düşünüyorum. Henüz düşünme aşamasındayım karar verirsem haberiniz olur. :))

İşte bu da ayakkabının gerçek fotoğrafları. Astarının özensizliği de ortada.




2 yorum:

  1. güle güle kullan ayakkabılarını.
    cok dıkkat cektı bu ayakkabılar.
    ankara sokaklarında görür oldum :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim
    cidden ankarada çok var mı? ben hiç denk gelmedim; umarım gelmem de :)) ama önce astarını değiştirtmeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil