17 Aralık 2010 Cuma

Bir İndirimden Diğerine

Benim gibi 35 numara ayaklarınız varsa genellikle indirimi bekleyemez ve sezondan alışveriş yapmak durumunda kalırsınız. Ama bu yıl inat ettim ve sezondan alışveriş yapmayıp indirimi bekledim. Ama tabi sezonun son indirimine kadar sabretme ihtimalim olmadığından ilk indirimler başlayınca soluğu beğendiğim mağazalarda aldım.

Lovely Shoes siparişimin henüz elime ulaşmamış olması benim yeni bir ayakkabı almama engel değil. :) Son yıllarda en beğendiğim ayakkabı markalarından birisi olan Hotiç, % 50'ye varan indirimine girdiğinin ertesinde ben de oradaydım. Hotiç, geçen yıl aldığım ve çok rahat ettiğim için ayağımdan çıkartmak istemediğim kum rengi güderi botların çok benzerlerini bu yıl da üretmiş. Hem de lacivert ve süet olanı vardı. Yaklaşık 2-3 yıldır lacivert bir bot arandığımdan bunu görür görmez kaptım. İnternet sitesinde bu modelin resmi olmadığıdan gösteremiyorum. Sitesinde her modelinin resmi olmamasını geçtim bence artık Hotiç'in de diğer markalar gibi online satışa başlamasının vakti geldi de geçiyor bile.

Bakın bu yıl online satış kervanına katılan Mango, indirimdeki altı üstüne gelmiş raflardan ve çılgın kasa kuyruklarından kurtulmamızı sağlıyor. İndirimi beklediğimden 2 gün önce indirime giren Mango'dan 4 kazak, 1 etek ve 1 de pantalon söyledim. Her biri sadece internetten gördüğüm ürünler, dokunup ellemediğim ürünler olduğu için büyük bir merakla kargomun elime ulaşmasını bekliyorum. İşte size siparişimden bir örnek; en çok beğenerek aldığım eteğim.


Evet sanırım online alışverişin tek sıkıntısı kargo beklemek. Halen gelmesini beklediğim 4 kargom var. Artık gelsinler...   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder