23 Aralık 2010 Perşembe

Ojemania

Hani ben hiç oje sürmezdim ya; birden bu iki blog sayesinde ojelere karşı bir aşk gelişti içimde. Zaten birisi blog dunyasına da adım atma sebebim. Henüz ikisiyle de hiç konuşmuşluğum olmasa da; hatta büyük ihtimalle benden haberleri dahi olmasa yeni takıntımın sorumlusu Dilek ve Öykü. Her ikisi de kendi tanımlamaları ile oje bağımlısı. Bloglarında tanıttıkları ojeler o kadar güzel ki;  benim gibi oje dünyasından bihaber olan birisinin bile ojelere düşmesini sağladılar. Ve fark ettim ki hiç beğenmediğim ellerim ojeler sayesinde biraz daha güzel görünmeye başladılar. Bu nedenle ben de özen göstermeye karar verdim.

Evdeki nuh nebiden kalma ojelerimi atıp; iş yerimin yakınındaki bir parfümeriden tırnak koruyucu, sertleştirici, french seti gibi temel ürünleri almış ve kullanmaya başlamıştım. Onlar sayesinde hayatımda duymadığım markaların varlığından haberdar oldum. Bunlardan birisi de Essie. Sitesine girdiğimde online sipariş imkanı da olduğunu görünce hemen kendime bir sepet hazırladım.

En temel ihtiyaç olan oje çıkartıcı, oje sürerkenki beceriksizliğimi örtmek için düzeltici kalem, lila ile pembe arası duran neo whimsical renk kodlu bir oje, acelecilikten kurumasını bekleyemeyip hareket ettiğimden her ojeyi bozduğum için çabuk kurutucu ve hayatımın ilk koyu renk ojesi wicked ile her ojeyi matlaştırıcı üst kattan oluşan bir set.






Siteden siparişi iş gününün son saatleri olan 17:00'de verip de ertesi sabah saat 09:00 gibi iş yerinde kahvaltı ederken siparişim elime ulaştığında şoka girdim. Yememiş içmemiş siparişimi yetiştirmişler. :) Hayır zor durumda kalmayayım istemişler herhalde ama ilaç söylesem bu kadar çabuk gelmezdi. Daha 24 saat dolmadan elime ulaşan ürünlerim için kendilerini tebrik ediyor; takdirlerimi sunuyorum. Ben bahsettiğim bloggerlar gibi güzel ellere sahip olmadığımdan onlar gibi bir sunum yapamayacağım ama neo whimsical'ı denedim ve hoşuma gitti. Ancak hala kendimi aşıp koyu rengi denemedim. Denemeye bile çekinirken nasıl olup da sürüp çıkacağım onu da bilmiyorum ama neyse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder