14 Mayıs 2011 Cumartesi

Mimdir Miiiim

Canımcım Şizofrenik Human'dan yeni bir mim daha gelmiş.

Mimin konusu : Blog açma hikayeniz? Buralara yolunuz nasıl düştü ve neler hissediyorsunuz? Bi anlatın bakalım..

Üniversite yıllarına kadar günlük tutardım; başımın da yanmışlığı vardır hani günlük sebebiyle ama yazmak değildi bu blogu açmadaki amacım. Esasında ben bunu ilk yazımda anlatmıştım. Okumaya üşenenlere tek cümlelik özeti; birilerinin hayatında kelebek etkisi yaratabilme ihtimali diyeyim. Hani biri bir şey arıyordur burada bulur; biri bir şey düşünüyordur burada fikri pekişir veya değişir vs.

Blogu açıp da yazmaya başladıktan sonra yazdıklarımın ileride kendim için de faydalı olacağını fark ettim. İnsanız; yaşlanıyoruz ve zaman içerisinde unutuyoruz. Belki de insan olmanın en güzel yanlarından birisi bu. Unutabilmek... Yaşanan tüm acılar aynı yoğunlukta hissedilse ömür boyu, yaşanabilir mi bu dünyada? Baktım ki unutuyorum / unutacağım zamanla gittiğim yerlerdeki hislerimi, yaptıklarımı onları da yazmaya karar verdim. İleriye yatırım. :)

Bu mudur; budur...

Ben de bu mimi NzN ve A-H'ye göndereyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder