27 Kasım 2010 Cumartesi

Neden Şimdi

İlkokul ya da ortaokul yıllarından öğrendiğimiz en temel edebiyat kurallarından birisi bir yazının giriş, gelişme ve sonuç kısımlarının bulunması gerektiği. Bu kuralı bloguma uygulayacak olursak güzel ve etkileyici bir giriş yapmam ve devamında okuyucuları bağlamam ama asla sonlandırmamam gerek sanırım. :) Bence en güzel giriş neden belirtenidir. Neden o yazı yazılıyor, neden zaman ayırıp okumalıyım gibi sorulara cevap verenidir. 

Ben her türlü yeniliği takip eden ama kendisi denemek konusunda cidden çekimser davranan birisiyim. Sanırım bundan 1 yıl kadar öncesiydi. Etrafımda hemen herkes bir blog sahibi olmuş ve benim de açmam konusunda epey bir ısrarcı davranmış; ancak ben bu tarz konulardaki çekimserliğimi göstermiş ve açmamıştım. Ta ki bugüne kadar.

"Peki ne değişti, neden şimdi?" sanırım şu aşamada sorulabilecek en anlamlı soru ama inanın tatmin edici bir cevabı yok. Bir kaç tane geçerli sebep sıralayabilirim ama hiçbirisi yeterli olmaz. Nedenleri konusunda tatmin edici olamayacak olsam da neden şimdinin cevabı mevcut.

Hayatında iki elin parmaklarını geçmeyecek sayıda manikür yaptıran, french dışında bir oje kullanmamış ve oje renkleri konusunda oldukça konservatif olan ben, dün gördüğüm bir blog sayesinde en olmadık renkteki bir ojeye aşık oldum ve her renkteki ojeyi denemeye heves ettim. Ve o an anladım ki basit bir yazı, bir cümle veya bir resim bile insanın bir konu hakkındaki fikrini, o konuya olan bakışını, hatta hayattaki duruşunu değiştirebilir. "Bir insan değişir, dünya değişir" felsefesine inanan bir insan olduğumdan belki benim deneyimlerim de birilerinin bakış açısını değiştirebilir diye düşündüm ve bunları paylaşmaya karar verdim. Bu paylaşımların neler olacağını inanın ben de bilmiyorum. Belki bir çok kişi için çok anlamsız belki bir çok kişi için çok sıradan paylaşımlar olacak. Hep beraber göreceğiz.

Sizler bloguma hoşgeldiniz, ben de blog alemine hoşbuldum.

Bahse konu ojeyi merak edenlere...
İşte huzurlarınızda kadın vücudu şeklinde olan Nfu Oh #51



4 yorum:

  1. İç dünyasını merak ettiğim,sevdiğim ve en önemlisi ona çok saygı duyduğum insanın blog açması beni cidden çok mutlu etti.
    Hoşgeldin ablacım. :))
    Bende hoşgeldim seni öğrenmeye.

    YanıtlaSil
  2. hoşbuldum canım, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin ablam :)
    Okudum yazılarını.. Gayet güzel bir blog olmuş , seni böylesine içten yazdığın biryerde gözlemlemek daha da güzel ve faydalı olacak :))
    Kısacası , hoşgeldin ablam :hug :-*

    YanıtlaSil
  4. Hoşbuldum bitanem, teşekkür ederim :hug :-*

    YanıtlaSil