4 Mayıs 2011 Çarşamba

Bahar Geldi

Bahar sanırım artık buralara da geldi. Ehhh klasik bahar sendromu da baharla beraber geldi. Herşeyi yapmak istemek ama hiçbir şey yapamamak. Çünkü yapmak istediklerim hep dışarıda ve ben iç mekanda hiçbir şey yapmak istemiyorum; buna blog yazmak da dahil. O nedenle yazmıyorum. Onun yerine ne mi yapıyorum? En sevdiğim müzikler eşliğinde Çin yemeğinin piri Quick China'nın mükemmel menüsü Kani Salad ve California Roll'dan oluşan yemeğimi yiyerek internette dolanıyorum.

2 yorum:

  1. allahtan yemek yemişim de öyle okuyorum yazını. yoksa şu dakika verirdim siparişi :)

    ah o tembellik...
    herkesin benimle aynı modda oldugunu görmek iyi hissettiriyor aslına bakarsan...

    YanıtlaSil
  2. Bahar geldi.. gezip yorumlamanın zamanı geldi.. :)

    YanıtlaSil