29 Mayıs 2011 Pazar

Tatilim Geldi

Biliyorum henüz tatil sezonu açılmadı ama benim feci şekilde tatilim geldi. İşin kötüsü yine bu yıla dair tatil planı yapılmamış durumda; her zamanki gibi. Amerika gibi önceden ayarlanması gereken seyahatler haricinde tatil planı yapmıyoruz; belki de becerip de yapamıyoruz; bilemiyorum...

Bugün Ankara'da feci bir yağmur ve tüm yeşillikleri beyaza boyayan bir dolu vardı. Hal böyle olunca evden çıkasımız gelmedi. Zaten evde de bir sürü iş vardı; malum geçen haftalarda pek evle ilgilenememiştim. İşleri hallettikten sonra son dönemin yeni çizgi filmlerinden olan Rio'yu izledim.


Seviyorum çizgi filmleri. Sanırım yaşım kaç olursa olsun sevmekten de vazgeçmeyeceğim. İşte onu izlerken tatili ne kadar özlediğimi fark ettim. Sanırım ölmeden önce yapacağım şeylerden birisi de karnaval zamanında Rio'ya gitmek olacak. Kesinlikle Arjantin ve Brezilya'yı içeren hatta mümkünse epey kapsamlı bir Güney Amerika turu istiyorum. Duyurulur. :))

Bu arada filmi de tavsiye ederim. Daha küçücükken kaçırılan; fakat bir kaza sonucunda küçük bir kızın bulması ile hayatta kalan, ancak bir türlü uçamayan bir mavi papağanın türünün son erkeği olması sebebiyle tek kalan dişi ile çiftleştirme çabaları ile tropik kuşları para için yakalayıp satan kötü adamlar arasında geçem gayet keyifli bir filmdi. Çizgi severlere tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder