23 Mart 2011 Çarşamba

Haftasonu Ganimetleri

Bu sezonda Mango'ya aşık oldum. Çok uzun yıllardır bu kadar çok beğendiğim bir kreasyon çıkartmamıştı. Ta ki bu sezona kadar. O kadar çok şey beğendim ki şekerciye girmiş çocuk gibi oldum; ya da Disneyland'a gimiş ben gibi mi demeliydim :)) Ondan da bir ara bahsedeceğim inşallah. Neyse konuya dönelim. Mango bu sezon tek kelimeyle şahane.


Haftasonunda havanın güzel oluşunu fırsat bildim ve kendimi Tunalı'ya attım. Zaten ufak bir işim de vardı. Bayılırım tek başıma dolaşmaya. Onu hallettikten sonra mağazaları dolaşmaya ve yeni sezona bakınmaya başladım. Amacım sadece bakmak ve indirimde alacaklarımı gözüme kestirmekti. Valla... Ama Mango'ya girince iş birden değişti. İndirim falan yalan oldu; çok beğendiklerimi indirime kalmaz korkusuyla alıverdim.


Bu sezonun rengi benim için lacivert. Kolejli olduğumdan mıdır bilmem ama lacivert-kırmızı-beyaz uyumuna hastayımdır. Bu sezon bolca kombinleyeceğim gibi görünüyor.

Kırmızı lacivert çapa desenli beyaz gömleğim ile omzunda ve etek bölümündeki ceplerin kapaklarında beyaz üzerine lacivert çapa desenli düğmeleri olan üst kısmı penye alt kısmı ise ince keten kılıklı bir kumaştan elbisem..


Kotla muhteşem duran lacivert tiril tiril bluzum ile yine lacivert tığ işi görünümlü kısa hırkam. 


Beyaz kemerli lacivert ana tabanlı beyaz ve kırmızı çizgili, önden düğmeli evaze eteğim ile yine lacivert belinde ince kahverengi kemerli önden büyük tek plili evaze eteğim.


Görsellleri Mango'nun online sitesinden aldım. Oradan alışveriş imkanı da var. Bir de Marks&Spencer'da soldaki eteğin alltındakine benzer bir ayakkabı beğeniştim ama orada 35 numara olmadığı için yırttım. Ama öyle bir ayakkabı almak aklımda. Hadi bakalım. Daha alınacak çok şey var ama kendimi tuttum; indirimde patlarım artık :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder