20 Ocak 2011 Perşembe

Christian Louboutin Denince Akan Sular Durur

Christian Louboutin ayakkabısever her kadının rüyalarını süsleyecek ayakkabılar yaratan bir dahi. İşte bu dahi adamın 2011 Bahar Koleksiyonu görücüye çıktı bile.





Yeni Sezondaki Gözdem Jenny


Hemen her ayakkabısını çok beğensem de önceki sezona ait beni benden alan bir ayakkabısı var ki bahsetmeden geçemeyeceğim.

Şöyle tüm koleksiyon önüme serilse ve seçtiğim bir tanenin benim olacağı söylense bir saniye dahi tereddüt etmeden seçeceğim ayakkabı bu olurdu; Lucifer Bow. Adı da gayet manidar :)


Kesinlikle bu ayakkabıyı istiyorum. 995 $ ile fiyatı alım sınırlarımın çok üzerinde olsa da istemekten vazgeçemiyorum. Louboutin'ler, Harvey Nichols ve Beymen'lerde satılıyor ama bu modeli Türkiye'de var mı diye araştırmak dahi istemiyorum; varsa bir çılgınlık yaparım diye korkuyorum valla. Ben şimdilik sadece resimlerine bakmakla yetiniyor ve ayağımda hayal etmeye çalışıyorum. Keşke bir peri çıkıverse ya da lambadan bir cin süzülse...

Hazır istemeye başlamışken şunları da alıverirdim.

Pigalle Spikes


Nerede giyeceğimi bilemesem de Pigalili


Canınız sıkıldığında bakıp da keyfinizin yerine geleceği bir şeyler görmek isterseniz siz de yeni sezona göz atmak için resmi sitesini ziyaret edebilirsiniz. Şöyle buyrun.

2 yorum:

  1. esen allah iyiliğini versin nasıl giyorsunuz böyle ayakkabıları anlamam tamam güzelde anam ben hayatta giyemem size allah kolaylık versin diyorum

    YanıtlaSil
  2. Yok bu ayakkabılardan almadım; muhtemelen alamam da. Ama alsam da sanırım ayağımdan çıkarmam :)))

    YanıtlaSil