6 Haziran 2011 Pazartesi

Mimci Geldi Haaanımmmm

Canımcım Şizofrenik Human'dan yeni bir mim daha gelmiş. Bu seferki bayağı bir zor. Hadi bakalım.

Mimin konusu : Eğer bir zaman tüneli olsaydı -geçmişten ya da gelecekten- hangi zamana gitmeyi, kimi, hangi olayı görmek isterdiniz? Bu sizin yaşadığınız - yaşamadığınız (Kendi unutamadığınız, keşke o anı tekrar yaşasam dediğiniz veya tarihte görmek istediğiniz bir olay vs...) Tanıdığınız ya da tanımadığınız görmeyi istediğiniz kişi olabilir..

Şimdi bu mime tek bir cevap vermek biraz zor. Ben baştan söyleyeyim o zaman tünelini oyuncak eder çıkmazdım herhalde :))

Geçmişimde Değiştirmek İsteyeceğim Tek An: Her ne kadar böyle bir şeyi değiştirmenin sonuçları ne olur onu kestiremesem de öncelikle bundan 4,5 yıl öncesine seyahat edip trafik kazasında vefat eden çok yakın dostumu uyarmak ve o kazaya engel olmak isterdim. Böylesi bir acıdan sonra hiçbirimiz eskisi gibi olamadık; sanırım bundan sonra da olamacağız.

Geçmişte İzlemek İsteyeceğim An: Esasında sevgili eşim ile yollarımız çok daha erken yıllarda kesişmiş olmasına rağmen (aynı yıl aynı dersaneye gitmişiz) o yıllarda karşılaşmadık; ya da birbirimizin farkında olmadık. O yıllara gidip hakikaten karşılaşmamış mıyız; yoksa ilgi odaklarımız mı farklıymış diye bakmak isterim. Hem onun hem de kendimin o yıllarına bakmak isterdim.

Yaşamak İsteyeceğim Tek Zaman Dilimi: Başka bir zaman diliminde yaşama ihtimalim olsa 1800'lerin sonunda Amerika'da yaşamak isterdim. O kabarık elbiseler, balolar, çay partileri vs. İnsanların bilgisayar, internet, televizyon gibi şeylerden haberdar olmadıkları; hayatı yaşayanları izlemek yerine yaşadıkları yıllarda olmak isterdim.

Geçmişten Tanışmak İstediğim Tek Kişi: Kesinlikle Atatürk. O'nun dehasını okumak değil görmek; sözlerini dinlemek; varlığını hissetmek isterdim.

Gelecekte Görmek İsteyeceğim Tek An: Kıyametin kopmasından 10 dakika öncesine gitmek isterim. Hangi zamanda, hayat ne alemde, ne kadar değişmiş her şey, ben yaşıyor muyum bilmek isterdim.

Bizim kız kimse mim yapmıyor diye bu sefer cimri davranmış sanırım. Neyse ben herkesi yazayım ve mimimizi TNProGossiv3Vişne Çürüğü..NzN ve A-H'ye göndereyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder