22 Haziran 2011 Çarşamba

Bunlar Benim Olmalı

Takı, özellikle de yüzük benim için vazgeçilmez bir aksesuardır. Kendimi bildim bileli mutlaka en az bir tane vardır parmağımda. Doğal olarak bunları görünce çıldırdım. Öyle bir Batman fanatiği falan değilimdir ama bunlar çok güzel. Hepsini istiyorum...


Gotham City Yüzük



Gotham City Yüzük



Gotham City Yüzük








Batman Yüzük


Batman Yüzük


Batman Yüzük



Siren Bileklik


Siren Bileklik


Daha fazlası için görselleri aldığım noirjewelry resmi sitesine buyrunuz.


3 yorum:

  1. Bende yüzükten çok küpe seviyorum :D Belki ilerde değişirim bilemiyorum :D Siteye baktım da bayıldımmmmmmmmmmm ! Çok çok güzel şeyler var cidden :D Hele küpelerin birkaçı süpeeerr :D
    Sağol ablam böyle güzel siteler paylaştığın için :hug

    YanıtlaSil
  2. batman yüzüğe bayıldım, çok orjinal...diğerleri de cok güzel...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Ben de bir çok parçaya bayıldım. Çok orijinal ve güzel şeyler yapmışlar. Her birini alasım var. :))

    YanıtlaSil