17 Şubat 2011 Perşembe

Sevgili İle Pizza Gecesi

Sevgililer Günü bana hiçbir şey ifade etmeyen günlerden biri olduğu için doğal olarak bu yıl da kutlamadık. Ancak bu benim için geçenlerde -geçenlerde dediğim 2 ay olmuştur- denediğim ve ne zamandır tekrarlamak istediğim Dr.Oetker Pizza Un'undan pizza yapmak için fırsat oldu. Gayet kolay uygulaması olan bir ürün; zaten daha önceden yaptığım için de deneyimliyim :) Esas olay malzemelerin hazırlanma aşamasında. Sonrası gayet kolay.

Pizza Hut Hellim Spesiyali kaldırdığından beri hellimli pizzaya hasret kaldığımızdan kendi hellimli pizzamızı kendimiz yapalım dedim ve bir kez denedim. İşte bu da ikinci denememiz. Malzemeler yıkanmış kurumak için bekliyorlar. Toplu geçiş fotoğrafı :)


İçindekilere bakarsak doğal olarak kaşar, hellim peyniri, mantar, domates, kırmızı biber ve yeşil biber. Ve her biri hazırlanmış tepsideki yerlerini almadan önce mayolu geçiş...


Veeee işte sonuç. Bu fotoğrafları da talan olmadan çekebildim. Bundan sonrası tufan :))



Her ne kadar domateslerin çekirdekli kısmını çıkarmış olsam da sanırım mantarlardan dolayı yine biraz sulandı. Çözümü için önerileriniz varsa beklerim. Şimdilik aklımdaki düşünce bir dahaki sefere biraz kurusunlar diye mantarları en üst kata ve biraz daha az koymayı deneyeceğim. Ama her halükarda güzeldi ve afiyetle yiyip bitirdik.

Denemek isterseniz kesinlikle tavsiye ederim. Pizzanın benim adıma esas sorunu olan sosu da içinde toz olarak bulunuyor. Onu su ile karıştırıp yoğun kıvamlı güzel bir sos elde ediyorsunuz. Hamurunun da yapımı gayet kolay. Sonuç ise süper lezzetli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder