24 Temmuz 2012 Salı

Mamma Mia


Daha gitmeden aşıktım zaten ben "Mamma Mia!"ya. Müzikalini hatta filmini izlemeden önce müziklerinin hayranıydım. Bir müzikalin şarkıları bu kadar mı güzel olur yahu. İş yerinde çalışırken, araba kullanırken favori cd'lerimden birisiydi. Hani dinlerken bir şarkıyı bile atlamak istemez mi insan.. Sonrasında filmini izlemiş ve bayılmıştım. Sonra bir kaç kez daha izledim. Ehhh bu kadar beğendiğim bir şey olunca tabi ki Londra'ya gittiğimde müzikaline de gittim. Tek kelimeyle muhteşemdi. Bayıldım.

Gidebileceğimiz tek bir akşamımız olduğundan Mamma Mia ilk tercih olarak tereddütsüzce seçilmişti. Ama diğer müzikallerde de aklım kalmadı değil. Özellikle büyük övgüyle söz edilen "Lion King" içimde kaldı. Eğer bir daha gitme imkanım olursa o zamanda ona gideriz diyerek avutuyorum kendimi. :)

Oyuncular, kostümler hatta dekor süperdi. Bunca yıldır kapalı gişe oynaması boşuna değil. Oyunun sonunda herkes ayaktaydı. Son şarkıyı ise tüm salon ayakta, alkışlar eşliğinde hatta müzikle birlikte salınarak söyledik. Londra demek müzikal demek zaten; fırsatınız olursa demeyeceğim fırsat yaratın ve mutlaka zevkinize uygun bir taneye gidin.

Doğal olarak fotoğraf çekmek yasaktı ama yanımdaki adam son sahnede herkesin ayakta olmasını fırsat bilip fotoğraf makinesi çıkartıp çekince ben de hemen telefonuma davrandım ve ortaya bu kare çıktı.


İnternet'te dolaşırken bizim gittiğimiz kasta ait çok güzel fotoğraflara rastladım. Vaktiniz varsa ve bakmak isterseniz bu linkte yer alan 164 ile 167. sayfalar arasındaki fotoğrafları inceleyebilirsiniz. 

Arada çıktığımızda kendime bir t-shirt aldım. Tabi ki her giyişimde hemen şarkıyı söylemeye başlıyorum. :))





O akşamdan bana kalan bu t-shirt ve biletim oldu.

 

2 yorum: