19 Eylül 2011 Pazartesi

Emmy Ödüllerinden

Esasında tatil yazıları hazırlamalıyım ama fazlasıyla yoğunum ve işten arta kalan vakitlerimi bilgisayar başında geçirmek istemiyorum. O yüzden onlar biraz daha bekleyecek. Eğer bu kadar beğenmemiş olsaydım bu yazıyı yazmaya da üşenirdim ama cidden çok hoşuma gitti; paylaşayım istedim.

63.'sü düzenlenen Emmy Ödülleri'nde Heidi Klum Christian Siriano elbisesi ile mükemmel olmuş bayıldım. Zaten "yin yang" gibi gördüğüm bu çifte hayranım. Zıtlıkların birlikteliğinden çıkan uyum böyle bir şey olsa gerek.

Emmy 2011 Heidi Klum & Seal

Emmy 2011 Heidi Klum & Seal

Emmy 2011 Heidi Klum & Seal

Emmy 2011 Heidi Klum

Emmy 2011 Heidi Klum & Seal

Bir diğer favorim de Donna Karan elbisesi ile Nina Dobrev. Hangisi daha hoş bilemedim; kararsız kaldım. 


Emmy 2011 Nina Dobrev

Emmy 2011 Nina Dobrev

Emmy 2011 Nina Dobrev & Ian Somerhalder

2 yorum:

  1. heidi klum zaten her zaman çok hoş görünür ama Emmylerde nina dobrev nefes kesici görünüyor ;)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle haklısın; ben de her ikisine de bayıldım.

    YanıtlaSil