21 Nisan 2013 Pazar

Özlenen Tat

Bendeniz kahve delisiyimdir. Ama öyle böyle değil. Üniversitedeyken günlük tüketim miktarım çılgınlık düzeyindeyken şu an daha sınırlı. Sabah ve öğlen sade Türk kahvesi; akşam ise filtre kahve / espresso / americano. Kahveyi sadece içmeyi değil; yemesini de severim. Kahveli çikolata, kahveli draje, mersi çikolatasının cafe cream versiyonu veya dondurma. Dondurma en sevdiğim ve ne kadar tok olursam olayım asla hayır diyemediğim tek tatlıdır. Bu durumda kahve ve dondurma birleşiminin bende yaratacağı tahmin etmek çok da zor olmasa gerek :)))

Algida'nın kahveli cornettosunu delice tükettiğim yılı hatırlayıp da kaldıranlara küfretmediğim bir an yoktur. Çocukluğumun belki de en güzel hatıralarındandı. Tüm yaz boyunca günde en az 4-5 tane yerdim. Hala hatırladığımda özlemle andığım bir tattır kendisi. Amaaaa artık özlemim bir yerde sona erecek. Çünkü Algida yeni bir dondurma çıkarttı. "Magnum Black Espresso"




Yedim.. Çok beğendim.. Kesinlikle tavsiye ederim... Yaz için dondurma tercihim belli oldu. Tabii ki Bodrum'daysam Türkbükü'ndeki "Doğal Dondurmacı"yı ve İstanbul'dakki meşhur "Dondurmacı Yaşar Usta"yı hariç tutuyorum. Onların yeri apayrı. Onlar varken tabi ki gözüm fabrikasyon dondurmayı görmez. Hem doğal dondurmacının mükemmel Türk kahveli dondurması var. :))




Algida bu yaz için bir de "Magnum Pink" çıkmış. Narlı.. O da pek bir güzel ama kahvelinin yerini asla tutamaz. Yine de aranızda tercih edenleriniz olabilir; bilginiz olsun.. Kendim yemekten ya da saldırmaktan demeliyim fotoğrafını çekmeye fırsat bulamadığım ve görselleri Algida'nın resmi sitesinden aldım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder