28 Kasım 2012 Çarşamba

Taşınma



Yokluğuma aldanmayın; esasında hep buralardayım. Ancak işim başımdan fazlasıyla aşkın durumda. Sürekli bir meşguliyet hali mevcut. Kafa yorgunluğu da cabası. Yazacak çok şey var da malesef benim zamanım yok bu ara. Yoksa anlatacak 5 tiyatro oyunu, gidilen yerler, alınıp da tavsiye edilecek bir sürü şey sırada bekliyor. Şu taşınma işi aradan çıksın hepsinden bahsederiz yavaş yavaş diye de kendimi kandırıyor olabilirim. Bakalım göreceğiz.

Evet bu arada 35 yıl sonra doğup, büyüdüğüm, yaşadığım ve sevdiğim şehirden kopup başka bir şehre taşınmak durumunda kalıyorum. Benim için gerçekten çok büyük bir değişim olacak. Öyle üniversiteyi falan da dışarıda okumuşluğum yoktur. Ben gezer dolaşır şehrime, yuvama geri dönerdim. Sevdiklerim, ailem, dostlarım buradaydı. Ben buralıydım. Şimdi şehrim dediğim yere ancak ailemi ziyarete gelecek olma fikri çok garip geliyor. Kendimi çok huzursuz hissediyor, fazlasıyla korkuyorum. Bakalım günler bize ne getirecek, neler katacak, neler götürecek göreceğiz. 10 Aralık itibariyle sizelere İstanbul'dan bildiriyor olacağım. Görüşmek üzere..

4 yorum:

  1. tasinmaktan her ne kadar nefret etsem de mekan degisikligine bayilirim :) eskiler bosa dememis tebdil-i mekandaferahlik vardir diye ;)
    kolaygelsin cok

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Ben de kendimi öyle teselli etmeye çalışıyorum. Umarım atalarımız haklıdır :)))

    YanıtlaSil
  3. şehrime
    hoş geldin diyelim o zaman şimdiden

    YanıtlaSil
  4. Hoşbulduk Hamidecim. :)) görüşürüz inşallah

    YanıtlaSil