9 Ağustos 2012 Perşembe

Yeni Güzelliğim

İnsanlar hazır indirim sezonu başladı diyerek mağazalara koştururken benim gidip aldıklarım indirim sezonuyla çok alakasız oldu. Biliyorum pahalı zevklerim var. Taaa orta okuldan beri böyleydi bu durum. Herkes incik boncuk takar, hadi bilemedin gümüş takar ben altın isterim her fırsatta. Evde annemin tüm mücevherlerini indirir, tek tek bakar, dener ama hiçbirini takmazdım. Annemin babası kuyumcuymuş. Ama zanaatkar olanından. Sanırım bu zevk bana ondan miras kalmış. :)) Annemin o kadar orijinal şeyleri vardı ki bakmaya doyamazdım.

Ben de her edindiğim parçayı özenle kullandım ve bir çoğunu hala çok severek kullanmaya devam ediyorum. Ama bu deli gönül ne zamandır zümrütlü bir yüzük istiyordu. Aklıma koydum ama bir türlü beğenemiyordum. Baktım istediğim gibi bulamıyorum en sonunda yaptırmaya karar verdim ve ortaya bu güzellik çıktı...


Çiçeğin ortası elmas, etrafı pırlanta, yaprakları ise zümrüt. 


Sonrasında teslim alamaya gittiğimde ise dayanamayıp aşağıdaki zümrütlü kolyeyi de aldım.



O kadar çok sevdim ki onu takmak için kombinasyon yaratıyorum. Evde bile takasım var. :)) Bir de geçen aylarda aldığım üç zincirli kolyem var. O da bu aralar en severek taktıklarımdan birisi.


4 yorum:

  1. hepsi sahane guzel gunlerde takilsinlar :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim :))
    daha iyileri sizin olsun

    YanıtlaSil
  3. pek bir pahali zevklerin varmis yahu :)) ama hepsi birbirinden guzelmis gercekten guzel gunlerde tak ;)

    bu arada bu seni kacinciya izlemeye alisim bilmiyorum blogun beni atip atip duruyor yahu :P arada donup donup eski defterleri karistiriyorum haliyle :))

    YanıtlaSil
  4. evet maalesef biraz pahalı..

    Allah Allah emin ol işin bu tarz detay kısımlarından hiç anlamıyorum. nasıl olur öyle bir şey o yüzden bilemiyorum ama benim izleyen sayım bildiğim kadarıyla değişmiyor. bir bilene sormak lazım.

    YanıtlaSil